Subject: Küsimus
From: Aet Kruusimägi <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 14:13:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Korraldame igal aastal mai kuus lastevanemate hulgas küsitluse, milles
soovime teada saada, kuidas nende laps suvel lasteaia kohta kasutab.
Tabelid on väljaprindituna lasteaia ruumides või oma vastuse saab
sisestada ka asutuse pilves asuvasse tabelisse. Link edastatakse
lapsevanemale Stuudiumi vahendusel ehk e-keskkonna vahendusel.
Küsitluse täitmine on vabatahtlik ning me ei küsi otseselt lastevanemate
puhkuse aega. Küsitluse eesmärgiks on lasteaiatöö parem planeerimine ning
köögile on info vajalik toitlustuse korraldamiseks.
Kas antud küsitluse läbiviimine on andmekaitseseadusega vastuolus?

Heade soovidega

Aet Kruusimägi

Võsu Kooli direktor

+372 5649 5863

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. This e-mail may contain information which is classified for
official use.